Conférences des associations

314 - Ouverture/Technologies en Éducation, dans la Société et pour l'avancement des Savoirs (OTESSA)

Association N°
Date limite des invitations à présenter des communications
Courriel de l'association
OTESSA logo

As part of Congress, the OTESSA Conference encourages researchers and practitioners to share their scholarship on the complexities that technology and open educational practice raise for education, society, and scholarship, as well as to come together to build connections, collaborations, and critical conversations at this year’s conference. Scholars, practitioners, graduate and undergraduate students, librarians, designers, makers, educators from K12 or post-secondary, administrators, and policy-makers are all welcome! Whatever your current role and wherever you are located in the world, we invite you to join us and contribute your experience, expertise, and insights to timely discussions about openness and technology in education, society, and scholarship.

Fichier
Téléchargez le programme Dernière mise à jour : 2022-05-15
Responsable.s de programme
Terry Greene, Trent University
Aras Bozkurt, Anadolu University
Kathy Snow, University of Prince Edward Island
Coordonnateur.trice.s locaux.les
Valerie Irvine, University of Victoria

Adhésion
Pour plus d’informations, communiquez directement avec l’association. Veuillez noter que les frais d’inscription à cette conférence sont distincts des frais d’adhésion.

Présentant les événements ouverts suivants